December 7, 2013

پاکستان کے سياستدان جزبات سے بھرپور لوگوں کےلئے ديوی ديوت

کبھی کبھی ہم اپنے سیاستدانوں پر بہت مشکل ہیں . میرا مطلب ہے ، چلو ، وہ لوگ بھی ہیں! اس بات کا یقین ، کئی جھوٹ ، دھوکہ ، اور ملک سے چوری . پوری " کی ٹیم میں نہیں، میں ہے " کہہ مکمل طور پر ان کے سب سے زیادہ پر کھو دیا ہے . لیکن اس کے جھوٹ کے نیچے ، دھوکہ دہی ، bratty بیرونی لوگ حقیقی جذبات کے ساتھ ہیں، . کیونکہ سیاست دانوں - وہ بھی ہماری طرح ہو!

مثال کے طور پر :

وہ کسی ان کے وقت میں "حیرت انگیز" دیکھا بتایا کہ dorky ملبوسات پہننے پر مجبور کر رہے ہیں!



انہوں نے 80 میں برا haircuts کے sported رہا اور جنگل تیمادارت بیڈروم تھا!


آپ ، عمران شیر ہیں ! گرجنا ! Rawr !
انہوں فجی جانوروں صرف اتنا پیارا لگتا ہے !


"پانڈا کرو ! اسے مجھے دے دو !" "نہیں وہ میرے فجی wuzzy ریچھ ہے!" "نہیں! میرا! "
وہ واقعی ان کے پالتو جانوروں سے محبت کرتے ہیں!


"نہیں میرے لائنز حیرت انگیز ہیں ؟ میں ہے کہ ایک نواز اور غصہ ایک شہباز . کال"
کبھی کبھی وہ واقعی چاہتے ہیں سب کو ایک اچھا ، بڑا گلے ہے ...


"اگر آپ کا اصرار ہے ، میں واقعی میں ، کوئی . گلے سکتا ہے . اصرار ہے . "
یا بڑے ، چربی ، چومنے !

"آپ کے الطاف بھائی ایک smoochie دے آ!" "اوہ خدا . "
تو آپ کو آپ کے بیجپورن سیاستدانوں پر رومال اگلی بار ، یاد رکھیں - وہ بھی ہماری طرح ہو!

No comments:

Post a Comment